Pytania i odpowiedzi

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. W razie jakichkolwiek zmian w twoim zamówieniu, prześlemy ci wiadomości e-mail. 

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji każdego zamówienia wynosi do 2 dni roboczych. Oznacza to, że wyślemy twoją przesyłkę do 2 dni od złożenia przez ciebie zamówienia w naszym sklepie. Na bieżąco będziemy wysyłać do ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy paczka będzie już w drodze - numer przesyłki. 

Czy będzie jeszcze dostępny dany model?

W sklepie Super Trucker dokładamy wszelkich starań, by na bieżąco uzupełniać asortyment. Najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest śledzenie naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty. Zapraszamy do regularnego przeglądania oferty Super Trucker.

Czy będzie jeszcze dany rozmiar lub kolor?

Jeżeli brakuje twojego koloru lub rozmiaru, kliknij w interesujący cię rozmiar, a następnie "Powiadom mnie o dostępności rozmiaru", w okienku wpisz swój adres e-mail. Powiadomimy cię, gdy wybrany rozmiar będzie dostępny. Możesz również skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić: PayU (przelew, karta płatnicza, BLIK), przelewem tradycyjnym, PayPo - kup teraz, zapłać za 30 dni lub przy odbiorze.

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas priorytetem. Dlatego wszystkie produkty  są odpowiednio opisane. W przypadku ubrań zamieściliśmy  tabelę rozmiarów. Warto pamiętać, że są to wartości  orientacyjne, ponieważ wymiary oraz krój mogą różnić się w zależności od producenta.  W razie wątpliwości skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Co mogę zrobić jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni?

Zależy nam na tym, by produkty, które sprzedajemy w Super Trucker naprawdę służyły użytkownikom. Jeśli akurat ubranie okaże się za małe albo za duże, masz zawsze dwa wyjścia. Możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta i wymienić model na taki w odpowiednim rozmiarze. Możesz również skorzystać z procedury zwrotu towaru - masz na to 14 dni. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdziesz pod tym linkiem.

Co zrobić aby zwrócić produkty?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, musisz odesłać w ciągu 14 dni przesyłkę z produktami na adres: Super Trucker, ul. Towarowa 12/106, 35-231 Rzeszów.

Do paczki dołącz formularz zwrotu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym zwracane artykuły trafią do naszego magazynu. Dokładna procedura zwrotu znajduje się pod tym linkiem.

Co zrobić aby wymienić produkt?

Wymiana towaru w sklepie Super Trucker polega na dokonaniu zwrotu oraz złożeniu nowego, niezależnego zamówienia. Odeślij do nas produkt wraz z formularzem zwrotu. Środki za zamówienie zwrócimy przelewem w ciągu 14 dni. Nowe zamówienie natomiast można złożyć niezależnie, nie czekając na zrealizowanie zwrotu. Dokładna procedura wymian znajduje się pod tym linkiem.

Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 14 dni licząc od daty odebrania przesyłki. Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 14 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez ciebie przesyłki. Dowiedz się więcej pod tym linkiem.

Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę odeślij reklamowane produkty do naszego magazynu. Rozpatrzymy reklamacje do 14 dni od jej otrzymania. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta, z którego dokonano wpłaty do zamówienia lub wskazanego na formularzu reklamacyjnym, otrzymasz zwrot środków. Procedurę reklamacji krok po kroku znajdziesz pod tym linkiem.

Czy moja paczka już dotarła?

Biuro Obsługi Klienta otrzymuje informacje o dostarczeniu przesyłki z opóźnieniem. Aby dowiedzieć się czy paczka dotarła, sprawdź numer nadania i skontaktuj się z przewoźnikiem, u którego wysyłałaś/eś przesyłkę .Gdy reklamacja zostanie już rozpatrzona otrzymasz powiadomienie na swój adres e-mail przypisany do zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl